Friday 9 January 2015

Esok ♡

Helloooooo everyone ! :3 haaa , cuti sekolah pun dah nak habis and lagi berapa hari lagi je pelajar akan kembali ke penjara .So , budak asrama akan balik asrama esok , Ahad . Kebiasaan nyalah . Termasuklah aku . Wahahaha . So , esok ialah hari terakhir aku post entry and blogwalking . Ceh k tu tipu je . Hiks .

Selama ni eden bukannya selalu post entry pun . Takde idea lol  xC

Alhamdulillah . Barang sekolah semua dah beli tinggal nak kemas je dalam beg . Actually .... packing adalah kerja yang paling aku tak suka and benci . HAHAHAHAHA . Lagi lagi perempuan mesti banyak benda yang kena bawak daripada lelaki . Selalu nya kita tengok beg perempuan super duper lagi besar daripada lelaki . HAHAHA itu aku setuju sangat  . Kalut jugak lah nak kemas kemas ni .

Apa apa pun , korang dah beli belum keperluan sekolah bagi pelajar sekalians ? Wish me luck okay nanti bila duduk asrama .

Insyaalah . Kalau berkesempatan , aku blogwalking and post some entrys ( haa yang ni aku tak pasti sangat lol )

Lol okay bye ! :3

4 comments:

thank you for your comment !