Saturday 6 June 2015

#1 Book Review : PATUNG

Assalamualaikum and hello :))

Hewhew first time buat book review so kali ni semangat sikit tulis entry .

Mostly dah ramai baca and beli buku ni . YAKIN 100% .

Tajuk buku : PATUNG
Penulis : Muhammad Fatrim
Bilangan mukasurat : 299

So lets start with sinopsis ;

--------------------------
"Jangan takut . Aku hanya mahu berkawan dengan kau , kau sunyi dan perlukan aku , alubkan comel . Aku janji aku akan bantu kau . Kau percayakan aku , kan Orked ?

"Kau?! Kau boleh cakap ? Jadi selama ni, kau dengar aku ?! " Bulat mata Orked memandang arah suara itu , tangannya menggeletar .

"Iya , aku dengar kau. Kita boleh berkawan , kan ? Aku sayang kau, tak sayang aku ?"

Mata mereka kemudiannya saling bertautan. Terukir sebuah senyuman.
-----------------------------

Kesuluruhannya , BEST GILA BOOM BOOM KEBABOOMM ~ .

Korang baca sinopsis mesti kurang paham pasal cerita ni kan ? So , silalah beli cepat cepat or pinjam buku tu kat kawan kawan .

Selain itu , ada dia masukkan  pasal Rashid , pengait kepala yang kejam yang dalam buku Asrama . 

Memang best gila . Tiptop ! Oh , kalau korang nak baca online pun boleh tapi tak penuh . Ada banyak lagi buku buku fixi yang best best ! Untuk lebih lanjut ,

layarilah laman web - bukufixi.com

Intan bagi 4.5 per 5 bintang !

--------------

Cuti sekolah rasa cepat sangat berlalu aaaaaa nak cuti lagi panjang . Tinggal lagi seminggu je . T.T

Bye . Have a nice holiday semua . Keep in touch <3


No comments:

Post a Comment

thank you for your comment !